چگونه سندرم نفروتیک می کند بیمار استروئیدها را به درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه سندرم نفروتیک می کند بیمار استروئیدها را به درمان

سندرم نفروتیک است که توسط پروتئین های سنگین و التهاب شدید همراه است. برای کنترل این علائم و کند کردن روند NS، معمولا استروئید استفاده می شود. سپس، بیماران باید می خواهند بدانند که چگونه بیماران طولانی استروئید برای درمان سندرم نفروتیک.

پاسخ پیچیده است، چرا که طول از فردی به فرد تغییر می دهد. با توجه به بررسی های بالینی، 40٪ از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک به درمان استروئید پاسخ نمی دهند، و کلیه زنده ماندن نرخ برای بیمارانی که بهبود با استروئید دست یافته اند حدود 90٪ برای 10 سال است.

به طور کلی، اصل استفاده از استروئید است که بیماران نیاز به استروئیدهای خوراکی مثل پردنیزون به مدت 8 هفته و یا 12 هفته و سپس کاهش دوز در عرض 2-3 هفته، به تدریج، و در نهایت نگه داشتن یک دوز کوچک را برای چند ماه و یا نیم سال است.

در واقع، در طول مدت باید در مورد بیماری شرایط بیمار بستگی دارد و به علت زمینه ای نیز تاثیر می گذارد زمان آن طول می کشد استروئیدها برای درمان سندرم نفروتیک.

اگر NS توسط بیماری تغییر حداقل (MCD) ایجاد می شود، بیشتر بیماران به استروئید پاسخ سریع، اما اثر درمانی ممکن است به عنوان سن کاهش می دهد.

اگر NS به نفروپاتی غشایی نسبت داده، این بیماری می تواند تبدیل به نارسایی پیشرونده کلیه اما دارای میزان بالایی از بهبود در مراحل اولیه.

اگر سندرم نفروتیک است که توسط مویرگی باعث و مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو گلومرولونفریت مزانژال شدید، بیماران ممکن است به استروئید مقاوم در برابر و نارسایی کلیه به سرعت.

اگر سندرم نفروتیک با توجه به FSGS، پروتئینوری و بیماران به استروئید به طور عمده موثر بر پیش آگهی بیماران پاسخ دهند.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم زمان بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در نظر گرفتن درمان استروئیدی برای درمان بسیار متفاوت است می دانم. در واقع، بیماران می توانند برای بهبود برخی از اثرات درمانی سیستمیک دیگر و کوتاه شدن زمان درمان درمان. به عنوان مثال، ایمونوتراپی تنها درمان خوب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا عوارض، شما می توانید یک چت با دکتر آنلاین بیشتر داشته باشد.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، را استروئیدها به درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: